Új jelszó kérése
 

Napi paleo menü ötletek

Napi menü öteletek

 

Egyszerre én elég kis adagokat eszem, így igényem van 4-5 evésre.
Aki sokat eszik egyszerre, lehet, hogy 3 étkezés elég neki.

Reggelire 2 tojásból rántotta, benne hagyma, házi kolbász, és házi füstölt szalonna. Mellé fél kicsi bagett a #Tojasmentes #kenyerből és paprika.
Ebédre volt 1 db házi grillkolbász és zöldek.
Délután már jól esett a húsleves és két darab#éléskamra #palacsinta barackos totukrémmel (sok-sok laktató fehérje).
Vacsora egy tányér kocsonya, amit kevésnek éreztem, így még zöldség, egy mini bagett és kolbász kísérte.
Ettem továbbá napközben egy banánt és egy epres gyümölcszselét.

Ez nagyjából 70 g szénhidrát lehetett egész nap.

A Tojásmentes kenyérből dupla adagot sütöttem csütörtökön, ez 12 kicsi bagett lett. Hárman három nap alatt ettük meg...
Valahogy így tudom elképzelni a paleos péksütemény fogyasztást. Módjával, mértékkel. Mellé mi semmi süteményt nem eszünk. Nincs rá igény.

Egy napon belül döntsd el, hogy sütemény vagy kenyér. Ne vidd túlzásba, abból is csak mértékkel...

 

Napi menü
Reggelire 1 db tükörtojás lágy sárgájával, 2 virsli, uborka karikák, tv paprika, hagyma, 1 szelet #paleo#kenyér #mellékíz #nélkül.
Tízórai nem volt.
Ebéd anyánál mennyei finom húsleves paleo tésztával és sok zöldséggel, második fogás pikáns oldalas, zöldségekkel. 
Délután egy alma és érlelt sajt.
Este termelői felvágott, párizsi, leveles zöldsaláta.

Ma ez egy viszonylag szénhidrátszegény nap volt.
Az étkezésemet, vagyis a napi igényemet a pocakomban növekvő pici baba is alakítja. ????
Így akár azt is mondhatom, hogy ez várandós paleo menü. 

Szerencsére a kívánósságom szinte mindig paleos dolgokra irányul, de nem lettem kifejezetten válogatós vagy nem vágyom semmi extra ételre.

A napi menü kicsit ennek fényében is alakul... ????

(A fotók ma illusztrációk, egy képet sem csináltam...)

 

Reggelire 3 virsli, kígyóuborka, majonéz.
Délelőtt egy narancs.
Nem nagyon volt a reggeliben zsír, ezt már a délelőtt folyamán kezdtem érezni, mert elkezdtem a szénhidrátot kívánni. Így ebédre nekem mákos tészta volt Éléskamra #hagyomanyos #nokedlikeverékből. Köret mennyiséget ettem, vagyis a negyedét. Ez 29 g szénhidrát
(na ez nem egy óriási mennyiség, szóval módjával ezt is bátran eheted, mellette a 3 tojás amivel készül ad elég fehérjét is).

Uzsonna a bal felső zöldség+ sonka tál volt. Nagyon feltöltött energiával.

Aztán valamikor vacsora előtt ettem a sajt-olajbogyó-eper nasit.

Este a jobb alsó sarokban lévő házi bőségtálat ettük mind a ketten.

Jól laktam, ettem édeset is az ebéddel, amire nagyon vágytam most. De mondom, ha se zsír, se ch, akkor előbb-utóbb az egyikre jelzi az igényét a szervezeted.
Mégis mi másból lenne energia a naphoz?!

Kábé 50-60 g ch lehetett a napban úgy, hogy házi natúr lekvár is volt a galuska tetején.

(Egyébként ez a nokedli tészta totál egyezik a hagyományossal: nincs mellékíze, nem az a paleos szétfővő fajta, ezt ott felejtheted a gázon, nem megy szét, igazi finom ruganyos tészta, ahogy kell...)
#napipaleo #paleomenu #lowcarb #edesebed#okospaleo

 

Reggeli 1 doboz füstölt sprotni 1 szelet#Szénhidrátszegény #puha #kenyér.
Uzsonna nem kellett. Ezzel nagyon jól laktam 12-ig. Zalán miatt rászoktunk a korai ebédre. 

Ebédre brokkoli krémleves volt, utána sült kacsacomb párolt káposztával és kis adag sült batátával.

Uzsonna szintén nem kellett, bőséges volt az ebéd.

Vacsorára két szelet szénhidrátszegény puha kenyér, házi paraszt kolbász, érlelt cheddar és zöldségek.
Utána egy narancsot ettem.

Ez a kenyér a diétázók álma, a mellett, hogy azt mondjátok róla, ez tényleg igazán a hagyományosra hasonlít, még a szénhidrát tartalma is nagyon alacsony. Egy nagy kenyér fél kilós, 100-gban mindössze 9 g szénhidrát van. Kiszámolni is nehéz, milyen kevés van 1 szeletben. ????
Pont ezért ez az egyik kedvencünk.
http://www.paleonagykereskedes.hu/Paleolit-Eleskamra-Szenhidratszegeny-Puha-Kenyer-l

 

 

 

 

 

Napi menü

Reggel Szénhidrátszegény puha kenyeret pirítottam szárazon teflon serpenyőben és rásütöttem cheddar sajtot. Szendvics lett belőle: falusi sonka, zöld levelesek, majonéz, uborka. Ebből kettőt terveztem megenni, de egyet alig bírtam.

Ebédre pulykanyakból raguleves, tárkonyosan. Második fogás pikáns oldalas savanyú káposztával.

Délután egy jonatán alma (a legjobb ????????)

Uzsonna 1 darab paleo keltes kakaóscsiga (teszt volt, egy ideje készül az új liszt ????????????)

Vacsora ismét füstölt sprotni, savanyú uborka, a reggeliről maradt pirítós és hagyma.
Egy narancs.

Nem ettem óriási mennyiségeket, de nagyon tápláló ételek voltak, így az estét leszámítva egyáltalán nem volt éhség érzetem. Ma inkább a fehérje dominált.

Ha személyre szeretnéd szabni a táplálkozást, hogy minél jobban érezd magad, csak figyeld, mikor mire hogyan reagálsz és ki fog alakulni, mi a legjobb számodra.
Magadra hallgass, ne másokra. 

 

 

Napi menü

Reggelire Zalán palacsintát kért, kettőnknek 6 nagyot sütöttem #Anyasüti #babapalacsinta lisztből. Paleo Nutella és házi cm lekvár került bele.

Már mondtam, hogy nem kedvelem az édes reggelit, sokat nem is ettem, de a palacsintának sosem tudok ellenállni. Viszont így tízóraira lecsúszott a kolbász, kis kenyér, paprika.

Ebédre vegyes húsleves volt, másodiknak főtt hús.

Uzsonnára az alma, dió, érlelt cheddar általunk nagyon kedvelt hármasát ettük.

Vacsorára paleo hamburger volt. Mindannyiunk nagy kedvence. A nagy éhség miatt erre 15 percem volt,kész is lett, de nem volt időm fotót készíteni.
#szenhidratszegeny #puha #kenyerbol készítettem hozzá a zsemlét úgy, hogy csak 3 tojás ment bele, többi ugyanaz. Így 12 halmot tettem kanállal papírra és 30 percet sült. Egy zsemle ch értéke 3,75 g, plusz ami a zöldségben volt. Így simán lehet hamburgert enni.

Este nem túl eredeti ötlet gyümölcsöt enni, de én mégis megettem egy narancsot. ????????

 

 

Napi menü

 

Napi menü ötletek

 

 

Napi menü öteletk

 

 

Napi menü

"A paleos kismama túlette magát!" ????????????????????
Reggeli házi tojáskrém 2 szelet#szenhidratszegegeny #kenyeren. Full jól laktam. Mellé pritamin paprika.

Ma kicsit később volt ebéd, így megettem 2 ruszlit.

Ebédre húsleves, másodiknak puha kacsacomb és kacsamell rozmaringgal, házi párolt lilakáposztával. Itt is túlettem magam.

Uzsonna egy alma egy banán, néhány eper.

Vacsora heringfilé olajban (msc-t sikerült venni a Lidlben) és hogy tovább tetézzem a napi halfogyasztást ismét néhány ruszli.

És ez így sok kaja volt egész nap, nagyon sok... Főleg, hogy ma nagyrészt fehérjét ettem. Az nagyon sokáig eltelít engem. De két dolgot eszem nagyon szívesen most várandósan, ezeket a különféle jófajta konzerv halakat és savanyú ételt. Na a ruszli az olyan 2in1. ????????

(Ha találsz a napi étkezések között olyat, aminek szeretnéd a receptjét, írj csak és megadom.)

 

 

Webáruház készítés